MELBOURNE

Tuesday, January 12, 2010

::Chilling Seribu Keinsafan ::


Assalammualaikum..

Baru ni, aku pergi berkelah ke Chilling.. Memang menarik tempat tu..

Banyak yang aku lihat, banyak yang aku rasa.. Banyak yang aku tersedar akan kelemahan diri aku..

Sesungguh aku memang seorang yang sangat lemah.. Tapi aku berlagak, aku raik berdiri di atas muka bumi ni..

Melihat keindahan alam yang begitu unik, cantik dan menarik.. sehinggakan terasa x pakai kasut@selipar.. Aku nak jejakkan kaki aku, sentuh permukaan-permukaan yang dicipta oleh Tuhan yang Maha Agung..

Jauh disudut aku, aku sebak kegembiraan..

Memang best..

Tiada kata-kata yang sesuai untuk menghuraikan keindahan yang aku lihat dan rasa kecuali..

Alhamdullillah..

Yang Berkaki Ayam
FERZLY aka the 1st

No comments:

Post a Comment