MELBOURNE

Monday, November 23, 2009

:: Siapa sangka INI Ferzly ::

Assalammualaikum..

Dah sampai Malaysia.. Tenangnya hati melihat family aku..

Alhamdullillah..

Duduk saja-saja...melihat adik2 aku...yang bulat-bulat ni..aku terkenang waktu aku muda-muda dulu...

Aku dulu pun bulat jugak.. X sangka, kini aku berubah dengan memdadak..

Perubahan yang x disangka-sangka..Yang x dapat dibayangkan, hanya dapat diuraikan dengan kata-kata..
:: Yang ni 2 tahun.. baru belajar berjalan.. Aku anak manja, lambat boleh berjalan.. Asik duk bawa ketiak mak je.. Dah besar, siap boleh "terbang" lagi, duk jauh berbatu daripada mak.. Alhamdullillah.. Harap x sia-sia parent aku memelihara aku.. Huhu..::

::Hari jadi aku 6 tahun.. Kek kecik je, tapi cukup suka bila tiba hari jadi aku.. Mak ayah nanti belikan kek, makan luar..xde hadiah pun, x kisah.. Asalkan kena ada kek.. Hehe..::

::Ni gambar kami 4beradik.. X sangkakan, hodoh jugak aku dulu.. Hehe.. Alhamdullillah, sekarang dah hensem.. Haha...::

::Ni aku umur 10 tahun.. Dengan spect mata besar.. Gigi pun besar.. Perut pun besar.. Huhu.. X sangka..X sangka..::

Yang Semakin Tua
Ferzly aka the 2nd

No comments:

Post a Comment