MELBOURNE

Tuesday, November 10, 2009

:: Ketika Cinta Bertasbih

Assalammualaikum..

*Credit to Kamil
Huhu... Cerita yang aku tunggu-tunggu selama ni.. sebab banyak persamaan aku dengan Hero dalam citer ni..

Hehe.. perasan pulak...

Dari segi rupa, memang dah dekat2 sama.. Aku pun ada tek lalat kat atas bibir.. Bukan nak tipu, memang betul pun.. Siap ada 2 lagi...

::Tengok!! Sama kan?.. Ni xde edit Photoshop ek..jangan nak buat fitnah pulak.. Huhu..Aku nampak gelap sikit sebab pencahayaan x sama.. Kalau x, memang sebiji la.. Hehe..::

Aku boleh minat citer ni sebab aku baca novel dia.. Banyak menceritakan tentang seorang lelaki yang selalu gagal... Tapi x pernah berputus asa.. Dan x kisah apa orang sekeliling dia cakap selagi dia tahu apa yang dia buat... Habis pengajian dia di Mesir selama 9 tahun.. Huhu, lama tuuu...

(Hehe.. Tetiba aku terasa pulak..)

::Ni la novel dia.. Best.. Novel dia lagi layan la, kalau nak compare dengan cerita dia.. Thanks to Warga Manallack::

Lagi pun sebab buku novel tu orang bagi sempena hadiah hari jadi aku yg ke-22... FERZLY, kalau orang bagi, memang suka.. itu yang aku baca tu.. Kalau aku beli sendiri, memang jadi collection je la..

Ferzly memang suka benda2 free ni.. Hehe...

Kepada kaum lelaki yang mengimpikan seorang isteri yang baik dan solehah.. patut tengok cerita ni.. Bertambah-tambah tekad untuk mencari pasangan hidup yang terbaik..

Tapi kepada yang dah bercouple, minta maaf la.. Dinasihatkan jangan terlalu khusyuk menonton citer ni.. Nanti clash pulak dengan awek.. Specially awek yang tudung x cukup benang, baju salah size..

Tapi kalau awek yang dah cukup semua.. Alhamdullillah, evolve-kan lah jadi isteri.. Hehe..

Yang Biyol Krena Exam,
FERZLY aka The 3rd.

3 comments:

  1. mmg best...tp kat malaysia mcm x kuar lagi je..ferzly dah bc dua2 buku ke?

    ReplyDelete
  2. X..saya pun baca buku pertama je.. Ingatkan tgk citer ni, x payah nak cari buku yg ke-2.. Rupa-rupanya, citer ni pun x abis jugakk..

    Ada sambungan untuk jilid 2 pulak.. Kena tunggu la..

    ReplyDelete
  3. is it in BM or English or in indon?

    ReplyDelete