MELBOURNE

Thursday, October 22, 2009

::Picture Of Yesterday::

Assalammualaikum..
Semalam aku sakit perut.. So x sempat nak balik rumah, dan x berani la tanggung risiko.. So, guna je la tandas kat Australia ni..

Tapi lepas membuang tu, aku confuse.. Apa yang patut aku buat? Keputusan yang mana yang lebih baik?

Dia tulis kalau solid, down.. Kalau liquid, up.. How about both, liquid and solid, mix together.. So jawapan dia, tengah kot.. Tapi kalau tengah, x jadi apa2 pun.. Mungkin kot, sebab dia tulis "Water Saving".. Biar je la...
Yang ni library aku.. Library yang aku selalu pergi la.. Ferzly pergi library ke? Hehehe... Dekat-dekat exam je..

Ferzly xde kerja....

Hehe.. Ni waktu kat building engineering, budak engineering tengah bertanding robot depa.. Dan pertandingan tu, dimenangi oleh student Malaysia.. No. 1 dapat kat cina Malaysia, no. 2 dapat melayu Malaysia. Bangga jadi Malaysian.

Hehe..

The Photographer
FERZLY aka the 3rd

No comments:

Post a Comment