MELBOURNE

Sunday, September 6, 2009

::Ramadhan Yang Berlalu::

Assalammualaikum..

Pejam celik... Hari ni dah 17 Ramadhan 1430..

Cepatnya masa berlalu..

Kadang-kadang tu, macam x percaya.. Aku masih bernafas sehingga hari ni..

Bagi aku, ini suatu kejayaan.. Alhamdullillah..

Semenjak sperma lagi, aku berusaha untuk terus hidup.. Terus mencari kejayaan, mencari ovum.. Walapun penat berenang, tapi aku gagahkan jugak..

So, aku xkan sia-siakan usaha aku waktu zaman sperma aku dulu...

Tak semua manusia pada hari ini akan hidup esoknya.. Dan kita yang masih hidup, masih ada ruang untuk kita memperbetulkan sikap kita.. salah kita..

Alhamdullillah...

Kalau imbaskan kembali waktu zaman kecik-kecik dulu.. Memang x sangka, kini aku banyak belajar..

Inikah kehidupan?

Kadang-kadang tu, rasa takut nak hadapi masa hadapan..

Sebab esok kena hantar assignment.. Aku x siap lagi.. Bulan 11 dah exam.. Kadang-kadang tension..

Tapi dulu pun aku pernah ada assignment, ada exam.. Macam mana aku hadapi rintangan tu?

Seolah-oleh aku x boleh lari...dan aku xkan lagi.. Sebab rintangan la buat kehidupan aku lebih mencabar..

Ferzly sukakan cabaran.. Hehe..

Harap2, dalam hari terakhir di bulan Ramadhan ni, bagi la semuanya selamat...selamat dunia dan akhirat..

Amin..

Yang tertinggal..
FERZLY aka the 2nd

No comments:

Post a Comment