MELBOURNE

Monday, September 21, 2009

::Di Hari Raya::

Assalammualaikum..

Ada beberapa perkara yang tak patut aku buat di hari raya..

Nak kata malu... malu kot.. Ada jugak marah..

X semua orang yang aku jumpa, aku salam...minta maaf.. sepenuh hati..

Bukan x nak salam.. pikir 2,3 kali..
"Nak salam ke x nak salam? x10"

Pening kepala aku... Kenapa aku rasa was-was nak salam dia.. nak jumpa dia..

Aku takut, dah la aku x pernah tegur dia sejak aku duduk kat luar... dulu, waktu duduk kat Deakin Hall(accommodation in uni), kami baik sangat..

Semenjak duduk luar masing-masing dah buat hal sendiri.. So, semua rasa macam ganjil sikit...

Aku takut... selama ni, dah la aku x pernah nak tegur dia, hari raya baru nak tegur dia.. nak minta maaf semua.. Nak melawak-lawak pun dah xde modal..

Bagi sesiapa yang kenal Ferzly yg sebenarnya... Ferzly seorang yang susah nak minta maaf.. Ada perasaan malu nak cakap dengan orang yang kenal.

Aku selesa dengan orang yang aku x kenal... Tapi aku malu, takut nak tegur dengan orang yang aku pernah baik dengan dia, tiba-tiba kami menyepi, buat hal masing-masing.. Then, muncul kembali, aku dah rasa x selesa.

Hehe.. Nampak je senyum dibibir, siapa tahu di hati menyimpan seribu rahsia... Kenangan menyimpan rasa...

So, x semua kawan yang aku jumpa and salam pada hari raya.. kadang-kadang tu, buat-buat x nampak.. jalan bertemu bahu pun, x bertegur sapa.. X nak jumpa dia.. takut...

Mesti ada orang kata aku berlagak... sombong...

Bukan x nak jumpa...x tahu apa ayat nak dimulakan.. x tahu apa nak cakap..

So, aku minta maaf la kat kawan-kawan yang tersedar tingkah laku aku tu..

Sebenarnya, aku tunggu hang tegur aku dulu.. Hang pun senyap jeee, aku pun senyap je la..

Raya sebulan...harap ada masa kita berjumpa dan berbual macam dulu...

Maaf,
FERZLY aka the 2nd.

No comments:

Post a Comment