MELBOURNE

Wednesday, August 26, 2009

:: Sehari Bersama BOSS!! ::

Assalammualaikum..

Huhu.. layan video ini dulu..



Sehari bersama Boss adalah suatu hari yang memenatkan.. Hehe..

Tapi at least, terukir kenangan..

Hehe..

Penat melayan budak Boss ni, macam-macam adegan... ada-ada je..

Huhu..

Memang best New Zealand.. Setakat nak melancong la.. Tapi kalau nak stay lama-lama aku x prefer jugak.. Lebih suka duk Malaysia lagi. New Zealand memang sebuah negara yang cantik..

Tapi keadaan lagi meriah kalau ada kawan-kawan.. Walau kat mana kita pergi, jangan pergi seorang-seorang..nanti bosan..

Memang aku travel ke New Zealand, seorang-seorang.. Tapi aku tahu, aku yakin.. Ferzly x akan keseorangan.. Kat mana aku pergi, ada sesuatu yang membuat aku strong, selain daripada IMAN, adalah UKWAH yang telah terbina..

"Abg Syeid Syatir, saya dah buktikan, saya pun boleh berdikari. Saya dah x bergantung pada siapa2 pun.. Hehe.."

Alhamdullillah..

Kemana aku pergi, dengan siapa aku duduk.. mesti tercipta KENANGAN.. mesti tercipta UKHWAH.. Bukan setakat dengan Boss je, dengan Iwan.. Hehe.. K, Pokjat, Acap, Boboi, Fifi dan lain..juniors aku.. Malah dengan orang-orang yang aku x kenal pun, boleh kenal..

X tahu la kenapa.. Mungkin itu suatu KELEBIHAN.. Hehe..

Alhamdullillah..

Aku x suka bergerak dalam kumpulan.. sebab itu membuat fikiran aku tertutup.. Tak boleh bergerak bebas.. Ada kalanya kita kena berada dalam kumpulan..dan ada kalanya kita kena bergerak sendiri dan BELAJAR..

Aku lebih banyak belajar kalau bergerak sendiri.. Tapi dalam bab-bab yang memang x pro, kena la berada dalam kumpulan...

Hehe...



Memang best la trip ke New Zealand..

Terima la kasih saya kepada orang-orang New Zealand..

Yang memberi kasih
FERZLY aka the 3rd

No comments:

Post a Comment