MELBOURNE

Sunday, October 23, 2011

::Aaaaahhh.. Dah pagi ke??::

Assalammualaikum..
Dah lama aku tak ber-blogging..  Dalam tak sedar, dah 6 bulan blog Dynamics 4 aku ni 'membisu'..

Sorry la guys, I'm quite busy in completing my KPLI.. and in the same time, I am the important person in IPG KTI.. Ketua Opsyen kot.. Hehe... A lot thing have to be done.. A lot thing have to carry out.. Well, as you all known, a great power come along with a great responsibility..

I accept it..

Ok, dah lama tido... nak aku citerkan 'mimpi' aku, memang tak dapat nak huraikan semuanya di sini.. Pendek kata, tidak dapat ditaksirkan melalui kata-kata.. Mimpi selama setahun ber-KPLI di IPG KTI dapat dirumuskan dengan SENYUMAN!!

AWESOME!!

Memang best.. Banyak benda aku dah buat... banyak benda aku belajar.. Banyak benda aku dah buat GILA.. Haha.. Dengan Rancangan Orientasi Sekolah(ROS), Praktikal di SMKBBU.. mengajar dan belajar.. bercamping.. bersukan.. berkenalan dengan ramai kawan, cikgu dan pelajar-pelajar sekolah...

There were the best ever memories that I will never ever forget it.. Alhamdullillah..

SUKA..SUKA..

Kalau nak citer satu-satu, memang tak cukup untuk post kali ni.. So better tak payah citer.. Nak tahu apa yang lagi seronok, cuba la sendiri... Haha.. Macam cakap Yuna, "Nak tahu apa yang lagi seronok, guna la Libresse." Haha..

Pengalaman memang dah banyak mendewasakan aku... Kekadang terfikir, aku ini bukan la seorang yang baik sangat, bukannya 5 waktu pergi masjid.. bukannya Tafis.. Al-Quran pun x hafal semua.. still penuh dengan dosa.. ada je buat benda jahat-jahat.. Tapi Allah tetap memberi perhatian kat aku.. Kekadang rasa hina sangat dengan diri sendiri..

Dari masa ke masa, tetap cuba untuk membaiki diri sendiri... tapi aku rasa tetap ada je dosa setiap hari aku lakukan.. Betapa tak sempurna diri aku..

Yang peliknya, aku tetap dikurniakan segala kemewahan di dunia.. diberi pengalaman yang indah-indah.. diberi rezeki setiap bulan RM****.. dikurniakan para sahabat yang menyayangi aku.. Hehe.. Alhamdullillah..


Aku rasa sepanjang aku hidup.. segala permintaan aku dimakbulkan.. Aku nak hidup dengan selesa walaupun tidak mempunyai rumah besar, tidak berduit.. Aku nak hidup dengan penuh kasih dan sayang.. Aku nak hidup dengan gembira walau kat mana aku ada. Aku nak Allah kekalkan SENYUMAN aku sepanjang zaman..

Sebab aku suka ungkapan.."HADAPINYA DENGAN SENYUMAN." Hahaha..

Wah!! Dah lama aku x luahkan perasaan di Dynamics 4 ni, rasa kekok la.. Haha.. Well, semoga diberikan kelapangan masa di masa hadapan untuk blog Dynamics 4 aku ni..

K, jumpa lagi..

Yang baru bangun tido,
F.E.R.Z.L.Y aka the 1st

No comments:

Post a Comment