MELBOURNE

Tuesday, March 24, 2009

Maaf Mas!!

Assalammualaikum..

Kepada semua peminat setia Ferzly, saya mewakilkan diri saya sebagai Ferzly, ingin menyampaikan hasrat & pesan daripada Ferzly kepada semua peminat yang menantikan kemunculan beliau.

Ferzly minta maaf. Buat masa sekarang, Ferzly begitu sibuk dengan kehidupan baru beliau. Banyak yang perlu diuruskan oleh beliau. Banyak yang perlu diperbaiki dan diperelokkan lagi.

Sepertimana yang semua sedia maklum, Ferzly kini sudah menjadi 3rd year-student. Dan baru-baru ini, Ferzly telah menyambut ulang tahun lahir beliau yang ke-22. Tahniah diucapkan.

Kini, Ferzly berhadapan dengan pelbagai rintangan dan cabaran hidup. Kehidupan sebagai 3rd year-student bukan lagi suatu mainan tapi seperti jalan-jalan yang berliku, penuh dengan duri dan paku. The things become serious nowadays.

Lagi pun, "seru" sudah berkumandang, 'panggilan' sudah datang untuk menamatkan zaman bujang beliau. Insyah-Allah, mungkin lagi 5/6 tahun lagi. Tapi siapa tahu, mungkin esok.

Buat masa sekarang, Ferzly jarang online Yahoo Messanger kerna ketidakadakan internet service lagi, masih dalam proses. Harap sabar.

Saya rasa hanya ini sahaja buat masa sekarang. Terus la setia bersama "4 Elements in 1 Body".

Thanks.

Ferzly aka Ferzly.

No comments:

Post a Comment