MELBOURNE

Monday, July 27, 2009

::Salam Perantauan::

Assalammualaikummmmm!!

Hehe.. Sekarang dah bulan Shaban, kena get prepare untuk buat salam perantauan..

Macam ni la, budak-budak oversea.. Hehe...

Pada bulan lepas, aku pergi New Zealand..

Best.. You all should go there.. Puas hati..

Tapi bukan setiap masa itu, kita bernasib baik.

Disebabkan aku alergik kepada binatang.. (Kalau aku jumpa binatang, Ferzly the 2nd akan keluar!) Hehe..

Apa lagi, memang x boleh duduk diam la.. Terlompat sana, terkejar sini.. At last, camera aku jatuh gaung. Selamat la, camera yang jatuh, kalau aku yg jatuh.. Huhu..

Tapi, jangan risau, kawan-kawan aku sekarang semua hebat2.. Duit berkepuk.. Seorang satu ada camera DSLR.. So, aku pun menggunakan advantages yang ada disekeliling aku..

Anyway, thanks a lot for everyone that make me as your model in the picture.. Hehe..

Insyah-Allah.. Gambar2 kau-orang, yang kau-orang jadikan aku sebagai model akan aku letak kat salam perantauan..

Hehe..
::Padang Salji::
Credit to Hafiz aka junior aku..Mt Hutt

::Air Terjun Celahan Bukit::
Credit to Boboi aka kawan PPOU.. Milford Sound

::Alam Terbentang Luas::
Credit to Irwan aka salah seorang abg bulu.. Milford Sound


::Boss Yang Comel::
Credit to Ayu aka sungguh ayu.. Hammer Spring

No comments:

Post a Comment